Kako odabrati najbolji kancelarijski namještaj za Vašu kompaniju
13 Sep, 2023

Važnost kancelarijskog namještaja je puno veća nego što se čini na prvi pogled. Ona ne predstavlja samo komad namještaja u prostoriji, nego i stil i imidž kompanije. Kancelarijski namještaj nudi puno benefita na mnogim poljima. U nastavku bloga vidjet ćemo koje sve prednosti nudi kvalitetan kancelarijski namještaj.

kancelarijski namještaj
Kancelarijski namještaj ELITE

Profesionalni ambijent

Kao što smo u uvodu spomenuli, kancelarijski namještaj gradi stil i imidž kompanije. Ako je poslovanje kompanije ozbiljno i profesionalno, onda namještaj puno toga govori o njoj. Linija namještaja govori svakome tko se zatekne u prostorijama što može očekivati od korporacije i ostavlja prvi dojam koji je najbitniji u svakom kontaktu. 

Profesionalni namještaj govori u ime kompanije kao vizitka i nameće način na koji kompanija komunicira s okolinom. Ovo možemo posebno istaknuti ako se radi o kompaniji koja se bavi odnosima s javnošću ili nekom vrstom javne službe. 

Svaki detalj namještaja treba se uklopiti u cjelokupni koncept i brending kompanije kako bi stvorio cjelovitu priču. Ono što je najbitnije je to da kancelarijski namještaj ostavlja dojam elegancije i profesionalnog pristupa. Ravnoteža između tih elemenata i radnog prostora kao takvog predstavlja dobitnu kombinaciju za svaku kompaniju. Pozicionisanje namještaja je ključno kako bi se prostor maksimalno iskoristio i kako bi svaki komad namještaja bio u skladu s konceptom kompanije.

kompletni kancelarijski namještaj
Kancelarijski namještaj LOGIC

Praktičnost kancelarijskog namještaja

Uz stvaranje profesionalnog ambijenta i kreiranja koncepta kompanije, kancelarijski namještaj treba biti praktičan kako bi rad učinio što lakšim sa što manje prepreka. Praktičnost je imperativ kako bi se radni procesi ubrzali i učinili lakšim za dobrobit svih članova radnog kolektiva. Naravno da se očekuje da kancelarijski namještaj može iskoristiti maksimalno prostor, a da što manje zauzme prostora kako bi se omogućio neometan protok ljudi i potrebnih materijala. 

Budući da većinu vremena provedemo na radnom mjestu, jako je bitno da taj namještaj pruža ergonomsku udobnost kako bi olakšao rad. 

Ergonomska stolica i radni stol su ključni za zdravlje i udobnost svih zaposlenih. Odaberite stolice s prilagodljivom visinom, naslonima za leđa i naslonima za ruke. Radni stolovi trebaju biti dovoljno duboki i široki kako bi omogućili udoban rad. Ergonomska oprema pomaže smanjiti umor i bolove te povećava produktivnost. 

radni stolovi i stolice u kancelariji
Kancelarijski namještaj 5TH ELEMENT

Funkcionalnost kancelarijskog namještaja

Praktične potrebe svake kompanije su različite i zbog toga potrebno je imati različit kancelarijski namještaj kako bi svaka potreba ostala ispunjena.  Kancelarijski namještaj ne čine samo radni stolovi i stolice nego i police, ladice, recepcije, mali stolovi i ostalo. Svaki ovaj namještaj ima svoju funkciju koja je neophodna za radni kolektiv, bilo da je u pitanju rad na kompjuteru, sastanci, ili čuvanje dokumenata i materijala. 

Radni stol

Radni stolovi su središnji element svake kancelarije, bilo da je riječ o kućnom uredu ili poslovnom prostoru. Oni su osnovna radna površina na kojoj se obavljaju zadaci, sastanci, analize i mnoge druge aktivnosti. Važnost pravilno odabranog radnog stola ne može se previdjeti, jer utječe na produktivnost, organizaciju i ergonomiju radnog prostora.

Prvi korak u odabiru radnog stola je razmatranje dostupnog prostora i potreba. Radni stol može biti pravokutnog, L-oblika, kockastog oblika ili drugih varijacija. Važno je da stol bude dovoljno prostran kako bi se udobno obavljali zadaci, ali ne i prevelik da preplavi prostor.

Radni stolovi često dolaze s različitim opcijama za skladištenje, poput ladica, ormara i polica. Ovisno o potrebama, odaberite stol s odgovarajućim rješenjima za organizaciju kako biste održali radni prostor urednim i funkcionalnim.

kancelarijski stolovi
Kancelarijski namještaj LOGIC

Kancelarijske stolice

Radna stolica je ključni element kancelarijskog namještaja koji ima značajan utjecaj na udobnost, produktivnost i zdravlje zaposlenika. Pravilno odabrana radna stolica može znatno poboljšati radno iskustvo i smanjiti rizik od problema s leđima i vratom.

Ergonomska stolica je od suštinskog značaja kako bi se osigurala udobnost i podrška tokom dugih radnih sati. To uključuje prilagodljivu visinu, naslon za leđa i naslon za ruke. Stolica bi trebala omogućiti korisniku da održava pravilnu tjelesnu poziciju kako bi se smanjilo naprezanje mišića i zglobova.  

Koliko ergonomska kancelarijska stolica može pomoći u radu možete pročitati u blogu “Najbolje ergonomske stolice za dugotrajnu udobnost” i saznati zašto se Herman Miller stolice ističu nad svim konkurentima.

ergonomska kancelarijska stolica HERMAN MILLER
Kancelarijska stolica HERMAN MILLER

Kancelarijska stolica treba imati stabilnu i kvalitetnu bazu s kotačićima koja omogućuje lako pomicanje po prostoru. Baza bi trebala biti izrađena od izdržljivih materijala kako bi kretanje po prostoru bilo sigurno i lako. Estetika radne stolice također je važna, posebno ako se koristi u prostorima gdje će biti vidljiva posjetiteljima ili klijentima. Odaberite stolicu koja odgovara općem dizajnu kancelarije i brenda.

Kancelarijske police i ormari

Police su neizostavni element kancelarijskog namještaja koji pruža organizaciju i skladištenje važnih dokumenata, knjiga, materijala i drugih predmeta. Pravilno postavljene i kvalitetno odabrane police mogu značajno poboljšati produktivnost i efikasnost u radnom okruženju.

Postoje različiti tipovi polica, uključujući otvorene police, zatvorene police s vratima, ladice, regale i kombinacije tih elemenata. Odabir odgovarajućeg tipa ovisi o potrebama za skladištenjem i estetici prostora.

  • Ormarići s ladicama služe za arhiviranje i klasificiranje važnih dokumenata. Mogu imati bravicu kako bi ostali zaštićeni, a mogu biti i otvorenog tipa. 
  • Otvorene kancelarijske police služe kako bi sve potrebne predmete i fascikle držali na vidljivom mjestu radi preglednosti. Izrazito pogodno za predmete koji se često koriste na svakodnevnoj bazi. Često dolaze u kombinaciji sa zatvorenim policama kako bi postojao i prostor za predmete koje želimo sakriti od pogleda. 
kancelarijski ormari
Police i ormari CONTENITORI UNIVERSALI EVO

Recepcije i pultovi

Neke pozicije u kompanijama su orijentisane na rad s ljudima. Ono što je najbitnije jest prvi kontakt klijenta s kompanijom. I zato je važno da recepcija ili pult budu estetski privlačni i prilagođeni potrebama svakog posjetitelja kako bi se osjećao dobrodošlim. 

Treba obratiti pozornost da visina recepcije bude odgovarajuća osobi koja pristupi pultu i zaposleniku koji svoje zadaće obavlja za tim pultom. 

recepcija
Recepcija NICE

Stolovi i stolice za sastanke

Posebna kategorija kancelarijskog namještaja su stolovi i stolice za sastanke. Svakoj kompaniji je potreban prostor gdje će se održavati sastanci bilo interno ili s vanjskim suradnicima. U tom slučaju prostorija za sastanke mora posebno odisati temama brenda i reflektirati sve ono što kompanija predstavlja.

Namještaj za sobu za sastanke igra ključnu ulogu u stvaranju funkcionalnog, udobnog i inspirativnog prostora za produktivne sastanke i suradnju. Elegancija, stil, kvaliteta, raspoređenost i pristupačnost su zahtjevi za takav namještaj kako bi se aktivnosti izveli u maksimalnom komforu.

Okrugli stolovi potiču na ravnotežu i suradnju, dok pravokutni stolovi mogu biti bolji za formalne prezentacije. Stolice bi trebale biti udobne i ergonomske kako bi sudionici mogli ostati fokusirani tijekom dužih sastanaka.

stol i stolice za sastanke
Stolovi za sastanke I-MEET

Na što treba obratiti pozornost pri odabiru kancelarijskog namještaja?

  • Materijal: ova komponenta kancelarijskog namještaja je najvažnija kad je u pitanju kvaliteta. Kvalitetan materijal je predispozicija i temelj za izradu kancelarijskih namještaja. Budući da je ovo namještaj koji se svakodnevno aktivno koristi, izdržljivost i dugotrajnost su nužni kako bi namještaj podnosio redovne izazove radnog dana.
  • Velika nosivost: kancelarijski namještaj često mora podnijeti teške predmete bilo da su u pitanju knjige, kompjuter, uredska oprema, i slično. 
  • Dimenzije: kancelarijski namještaj treba se uklopiti u dimenzije prostora kako ne bi bio prenatrpan namještajem i tako zauzeo većinu prostora.
  • Stil: namještaj treba biti dio brandinga kompanije i svojim izgledom odražavati koncept. Također ako je dizajn namještaja uklopljen u stil kompanije, i zaposlenima će biti ugodnije raditi u skladnom ozračju.
kompletni kancelarijski namještaj
Kancelarijski namještaj DELTA EVO

Odabir najboljeg kancelarijskog namještaja za vašu kompaniju može biti izazovan, ali pravilno planiranje i razmatranje gore navedenih faktora može vam pomoći da napravite pametan izbor. Ulaganje u kvalitetan, ergonomski i estetski privlačan namještaj može poboljšati radnu atmosferu, produktivnost i sreću zaposlenika. Ne zaboravite da je radno okruženje ključno za uspjeh vaše kompanije, stoga pažljivo birajte kancelarijski namještaj koji će vašim zaposlenicima omogućiti da budu najbolji što mogu biti.

Izbor kancelarijskog namještaja po mjeri svake kompanije možete pronaći na webstranici FEF-a ili možete nas kontaktirati i poslati upit.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec rutrum congue leo eget malesuada

Store Location

1234 Divi St. #1000
San Francisco, CA 93151
Open Everyday 8am-5pm

Get Directions

 

Contact Us

info@divifurniture.com
(235) 302-2611